آیا می نارسایی مزمن کلیه است با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می نارسایی مزمن کلیه است با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معکوس

آیا می نارسایی مزمن کلیه است توسط پزشکی میکرو چینی Osmotherapy معکوس؟ همانطور که همه ما بدون کنترل خوب می دانم، نارسایی کلیه ممکن است به ارومیه می گیرند، سپس دیالیز یا پیوند کلیه در تقاضا باشد برای حفظ حیات بیمار است. گفته شده است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی است، پس از آن ممکن است به عقب نارسایی کلیه؟

در نارسایی مزمن کلیه گذشته بیماری علاج ناپذیر است و نمی تواند معکوس شود. با این حال، به تازگی بسیاری از آزمایش های درمانگاه دارند نشان می دهد که عملکرد کلیه در نارسایی مزمن کلیه را می توان تا حدی با ترکیب داروهای چینی و داروهای غربی بهبود یافته است. بنابراین برای افراد مبتلا به این بیماری را می توان با درمان به موقع قابل درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است. به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه درمان، پس از آن توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

اما نه هر کس با نارسایی مزمن کلیه می توانید عملکرد کلیه خود بهبود یافته است. مطالعات بالینی نشان می دهد که تنها این که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه و دفع ادرار دارند که فرصتی برای گرفتن برخی از خسارت های کلیه معکوس شود. بنابراین، تشخیص زودرس و درمان نقش مهمی در نارسایی مزمن کلیه ایفا می کند.

اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه هستند و می خواهند بدانند که آیا شما می توانید بیماری خود را با کمک از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معکوس، شما به انجمن خوش آمدید چت با دکتر آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما شما را به زودی پاسخ به عنوان امکان پذیر است. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: